Máme řešení opravdu pro každou akci!

Akce do 3000 účastníků

Přijedeme s několika výkonnými stroji, operátory, fotografy, fotoateliérem a  rekvizitami.  Postavíme min. 2 pracoviště na různých místech a vše zařídíme „na klíč“ podle vašich představ. Můžeme vyrábět i více formátů zároveň.

Akce  nad 3000 účastníků

Přijedeme s několika výkonnými stroji, různými formáty, operátory, fotografy, fotoateliérem a  rekvizitami.  Postavíme min. 2 pracoviště na různých místech nebo 1 centrální. Výběr a objednávání fotografií k tisku podpoříme objednávkovými terminály a centrálním úložištěm dat.

Akce s mezinárodní účastí

Naše hostesky a fotografové komunikují kromě českého také v německém nebo anglickém jazyce.

Kam se tato služba nejvíce hodí?

  • Významné rodinné události, oslavy, výročí, svatební večírky…
  • Společenské a reprezentační plesyAfter show party, VIP prostory, garden párty
  • Sportovní akce a šampionáty, golfová utkání
  • Teambuildingové akce a soustředění, obchodní konference
  • Dny otevřených dveří
  • Dětské dny a karnevaly
  • Oslavy výročí založení firmy
  • Vánoční, silvestrovské a novoroční večírky
  • Svatební Párty